fredag 15 mars 2019

Vad tycker kunderna om Mypashmina?



Du kan läsa om rekommendationer och brev från kunder på https://www.mypashmina.se/testimonials/.
¨
Här är några urval:

"Bästa Caroline! Jag ville bara säga att jag är fantastiskt nöjd med den vackra röda sjalen. Precis vad jag ville ha! återkommer inom en snar framtid med ytterligare en sjalbeställning.
MVH Anna e"
"Fick just min första order och jag är mycket nöjd med material och färger. Jag är en man som blivit sjal-frälst och använder dem till min i övrigt färgtråkiga outfit (låter dem hängs runt halsen utanpå jackan), vilket ger en läcker kontrast. Jag tycker det är väldigt snyggt. Nu har jag en samling av olika färger att växla med allt efter sinnesstämning. På utomhusteatern svala sommarkvällar kan även jag som man svepa in mig… Mycket praktiskt och användbart stycke tyg!"
"Hej! 
Sjalen har kommit och den är helt underbar! Nu kan vintern komma bäst den vill – jag är redo!"
Sara – 25:e Oktober"
"Hej Caroline
I morse när jag gick ut med hunden var det ruskigt kallt och bara 2 grader, men det gjorde inget, för jag hade min nya Cobblestone angelweave-sjal på mig, så jag var varm ändå. Tack för ännu ett lyckat köp. Ni är så söta."


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar