lördag 5 januari 2013

Nytt har inkommit i sortimentet - se denna vackra volangsjal i Cashmere och Silke!

Vi har fått in många nya plagg på lager på www.mypashmina.se - tyvärr har jag svårt att få tid till att lägga till dem då jag är föräldraledig med två små och bara hinner uppdatera sidan när de sover. Sitter de bredvid mig vill de också leka med mammas dator såklart! Så det går lite långsamt men i januari iallafall ska det gå att köpa årets nyheter på hemsidan!

En av nyheterna för 2013 är våra volangsjalar i cashmere och silke. De är underbart sköna och har ett vackert fall - tack vare tyngden på den 5 cm breda volangen.

De finns att köpa i ett flertal färger som passar bra till vardag och fest till det blygsamma priset 1199:- inkl frakt för den här otroliga kvalitén.

Självklart kommer sjalarna från vår egen tillverkning i Nepal där vi har bra arbetsvillkor för alla som jobbar hos oss och där vi är måna om miljön.


Detta är färgen "Dry Rose"


Andra nya produkter som precis kommit in på lager men som jag kommer lägga till så snart jag kan i januari är bland annat vackra fodral i 100% cashmere för din varmvattenflaska, nya färger i våra klassiska pashminasjalar, och ett par stickade koftor.

Gå in på www.mypashmina.se för att se och köpa våra nya produkter!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar